De klanten van de supermarkt denken aan boodschappen, niet aan die anderhalve meter

De klanten van de supermarkt denken aan boodschappen, niet aan die anderhalve meter
Het RIVM sommeert iedereen afstand te bewaren. Vakkenvullers in de Albert Heijn in Utrecht merken daar nog weinig van.

 

https://www.trouw.nl/nieuws/de-klanten-van-de-supermarkt-denken-aan-hun-boodschappen-niet-aan-die-anderhalve-meter~b81c9523/

Welkom bij ArtsenApotheker.nl

carrie

ArtsenApotheker.nl staat onder redactie van Carrie Brodie-Meijer, arts en apotheker. info@artsenapotheker.nl

Follow ArtsenApotheker.nl on Twitter

 

Onze bronnen: SFKKNMPNHG NIVELGGZ Trimbos-instituut PW LHVCollege ter Beoordeling van Geneesmiddelen (CBG)RIVM -plaatjeRijksoverheid - VWSProeftuin Groningen NTvGIVM GeBu

Copyright © 2003-2020  | Home