Inloggen

Patiënt met mogelijke ebola-infectie opgenomen in ziekenhuis, morgen uitslag test

Bron: NU.nl • vrijdag 22 mei 2026 16:03
Het Radboudumc in Nijmegen heeft een patiënt opgenomen die mogelijk besmet is met het ebolavirus. De persoon ligt op een streng geïsoleerde afdeling van het ziekenhuis. "De patiënt was recent in de Afrikaanse regio waar ebola is uitgebroken", zegt het RIVM tegen NU.nl.
www.nu.nl/...infectie-opgenomen-in-ziekenhuis-morgen-uitslag-test.html