Inloggen

12 medewerkers van Radboudumc in quarantaine na foute procedures hantapatiënt

Bron: NU.nl • maandag 11 mei 2026 21:41
Medewerkers van het Radboudumc in Nijmegen hebben niet de juiste procedures gevolgd bij het verzorgen van de patiënt met een hantavirus in het ziekenhuis. Daarom gaan twaalf medewerkers uit voorzorg zes weken in quarantaine.
www.nu.nl/...dumc-in-quarantaine-na-foute-procedures-hantapatient.html