Twaalf medewerkers Radboudumc in quarantaine na foute werkwijze hantavirus
Bron: NU.nl • maandag 11 mei 2026 21:41
Twaalf medewerkers gaan uit voorzorg zes weken in quarantaine. Ze hebben niet de juiste procedures gevolgd bij het verzorgen van de patiënt met een hantavirus in het ziekenhuis.
www.nu.nl/...boudumc-in-quarantaine-na-foute-werkwijze-hantavirus.html